Více než 100 bezchybných implementací IS

přístup pro klienty

Řešení MS Dynamics CRM – zdokonalování obchodních procesů

Microsoft Dynamics CRM je plně integrovaný systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Microsoft Dynamics CRM umožňuje snadno vytvářet a udržovat jasný přehled o zákaznících, od prvního kontaktu přes vlastní prodej až po následné aktivity. Nástroje pro podporu procesů prodeje, marketingu a služeb zákazníkům a přirozená integrace s aplikací Microsoft Office Outlook činí ze systému Microsoft Dynamics CRM rychlé, flexibilní a dostupné řešení.

Microsoft Dynamics CRM vám pomůže zajistit soustavné zdokonalování každodenních obchodních procesů.

CRM_suite

Marketing: Lepší přehled o zákaznících a informovanější marketingové investice

Své zákazníky můžete rozdělit do různých segmentů a ty pak následně využít při marketingových aktivitách s uplatněním nástroje workflow. Microsoft Dynamics CRM přináší marketingovým profesionálům nástroje pro následující oblasti:

  • segmentace zákazníků
  • plánování a realizace kampaní
  • výběr a čištění dat
  • tvorba analýz a sestav
  • spolupráce marketingu s prodejem
  • portály pro sdílení informací

» Více informací o modulu Marketing

Prodej: Více zájemců a uzavřených obchodů

Systém nabízí komplexní přehled o zákaznících online i offline a nástroje pro obchodníky, kteří mohou v reálném čase pracovat se zájemci, zjišťovat příležitosti ke křížovému a následnému prodeji a uzavírat tak rychleji více obchodů. Součástí systému Microsoft Dynamics CRM je například:

  • správa zájemců a příležitostí
  • správa kontaktů a obchodních vztahů
  • správa oblastí
  • prognózy a analýzy prodeje
  • přístup offline a z mobilních zařízení
  • rychlý přístup k produktům, cenám a nabídkám

» Více informací o modulu Prodej

Chcete se dozvědět více o jednotlivých modulech?

Přejít na: modul Prodej | modul Servis | modul Marketing

Zákaznický servis: Větší hodnota pro zákazníky

Rychlejší reakce na požadavky zákazníků, schopnost vyjít vstříc potřebám klientů a poskytovat efektivní péči přispívají k budování dlouhodobých, výhodných vztahů se zákazníky. Microsoft Dynamics CRM nabízí funkce pro následující oblasti:

  • správa kontaktů a obchodních vztahů
  • správa servisních případů a komunikace
  • správa produktů a smluv
  • správa znalostní databáze
  • plánování servisu
  • workflow napříč jednotlivci a týmy
  • výkazy a analýzy služeb

» Více informací o modulu Servis

Ve stylu vašich uživatelů

Zjednodušené uživatelské rozhraní, nástroje typu průvodců a těsná integrace s aplikacemi Microsoft Office – tím vším se systém Microsoft Dynamics CRM přizpůsobuje stylu práce vašich pracovníků.

  • Rychlé zahájení práce díky důvěrně známému rozhraní aplikace Microsoft Office Outlook, které umožňuje uživatelům spravovat vztahy se zákazníky, aniž by se museli učit pracovat s novou aplikací.
  • Větší možnosti pro uživatele, kteří nyní mohou vytvářet pracovní postupy (workflow) a sestavy bez pomoci IT oddělení. K dispozici mají nové nástroje typu průvodců pro snadné vytváření nových a údržbu stávajících položek.
  • Lepší výsledky vyplývající z informovanějších rozhodnutí pracovníků o tom, jak nejlépe investovat čas, rozpočet a zdroje, na základě zdokonalených funkcí systému Microsoft Dynamics CRM pro plánování, tvorbu prognóz a sestav online i offline.

Ve stylu moderních technologií

Microsoft Dynamics CRM je vysoce flexibilní CRM systém, který může růst a měnit se s vaší společností, protože vychází ze spolehlivých a efektivních standardizovaných technologií.

  • Široké možnosti ovládání, kdy si uživatelé mohou vybrat Outlookové nebo čistě webové rozhraní,  tlustého či tenkého mobilního klienta nebo mohou s aplikací pracovat offline.
  • Různé možnosti nasazení, jako je implementace u zákazníka nebo řešení hostované u Microsoft Dynamics partnera.
  • Vyšší škálovatelnost a výkon díky funkcím pro podporu clusterů a vyrovnávání zatížení, paralelnímu zpracování doručených položek a výkonnostním zdokonalením pro sítě WAN (Wide Area Network).

Essence International s.r.o.
Šumavská 15, 602 00 Brno
+420 541 592 600
info@essencebs.com

Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby