Více než 100 bezchybných implementací IS

přístup pro klienty

Modul Servis v Microsoft CRM

Microsoft CRM Servis poskytuje mimořádné funkce služeb zákazníkům a dovoluje zvýšit kapacitu pro zpracování požadavků bez nutnosti přijímat další zaměstnance.

Microsoft CRM Servis pomáhá sledovat požadavky zákazníků, spravovat požadavky na podporu a servis od prvního kontaktu až po úspěšné vyřešení. Tím umožňuje poskytovat zákazníkům stálou a efektivní podporu a tím zvyšovat jejich spokojenost.

Funkce k zajištění potřeb oblasti Servis

modul-servis-ms-dynamics-crmSpráva servisních případů

Vytváření, přiřazování a správa zákaznických servisních požadavků od prvotního kontaktu až po úspěšné vyřešení, stejně jako správa všech příslušných komunikací a aktivit.

Servisní požadavky

Automatické přiřazení příchozích servisních dotazů k příslušným servisním případům.

Řazení do fronty

Odesílání případů do fronty ke zpracování, odkud jsou snadno dostupné jednotlivcům i týmům.

Plánování servisu

Nalezení kvalifikovaného a zákazníkem preferovaného odborníka a plánování servisní činnosti tak, aby zákazníkům byl dodán kvalitní servis.

Servisní činnosti

Plánování servisních aktivit (schůzek) vašim odborníkům, jež se automaticky synchronizují s jejich Microsoft Outlook kalendářem.

Chcete se dozvědět více o jednotlivých modulech?

Přejít na: modul Prodej | modul Servis | modul Marketing

Směrování a workflow

Automatické směrování servisních požadavků ke správným jednotlivcům nebo týmům, za účelem řešení, eskalace nebo přesměrování požadavku.

Globální servisní kalendář

Řízení servisních schůzek a alokace zdrojů přes veškeré servisní lokace v jednotném kalendáři servisních zaměstnanců, nástrojů, zdrojů a zařízení.

Znalostní databáze

Rychlé řešení běžných servisních požadavků s využitím znalostní databáze, kterou lze efektivně prohledávat a která obsahuje popisy odpovídajících řešení. Zabudovaný proces revizí pomáhá zajistit, že jsou publikované informace kompletní, správné a správně označené k vyhledávání.

Správa smluv

Vytváření a správa servisních smluv pomáhá zajistit správnou fakturaci servisních případů. Pokaždé při vyřešení servisního případu se automaticky aktualizují odpovídající údaje v příslušné smlouvě.

Správa e-mailů (včetně automatických odpovědí)

Správa záznamů o komunikaci se zákazníky, pomocí automatického sledování e-mailových zpráv zákazníků. Generování a odesílání automatických odpovědí na zákaznické požadavky.

Katalog produktů

Práce s komfortními funkcemi katalogu produktů, které zahrnují podporu pro komplexní cenovou politiku, skladové jednotky, slevy a další cenové varianty.

Sestavy

Použití vyčerpávajících nástrojů pro identifikaci běžných problémů při podpoře, vyhodnocení potřeb zákazníků, sledování procesu podpory a měření výkonnosti servisu.

Essence International s.r.o.
Šumavská 15, 602 00 Brno
+420 541 592 600
info@essencebs.com

Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby