Více než 100 bezchybných implementací IS

přístup pro klienty

7. Go-live | a kvalitní procesy řešení případných problémů

Cílem závěrečné fáze metodiky Essential Seven Go-live je zajistit snadný přechod na nový systém a přitom minimalizovat zásah do obchodních aktivit zákazníka.

Fáze ostrého rozjezdu (Go-live) bude využívat procesy a procedury, které byly schváleny v předchozích fázích.

Hlavními kroky jsou:

  • Statická data budou převedena do nového systému.
  • V případě potřeby budou navedena transakční data.
  • Implementační team Essence je připraven řešit v nejkratší možné době případné problémy na straně zákazníka.
  • Pomáháme zákazníkovi, pokud někteří jeho zaměstnanci nedokáži na poprvé zvládat jednotlivé procesy sami.
  • Jsme vždy k dispozici.

záloze budou připraveny rezervní plány, aby se předešlo případným problémům po ostrém rozjezdu systému.

Po rozjezdu systému bývá v Essence obvyklé, že několik prvních týdnů jsou naši konzultanti na místě a pomáhají s pořizováním prvních dokladů, nebo s prvním spuštěním komplikovanějších operací (uzávěrky, přiznání k DPH, synchronizace). Tím se ujistíme, že systém je používán správně a data v něm zachycují realitu.

Po fázi ostrého rozjezdu (go- live), která byla provedena za pomoci projektového týmu, a po dohodnuté době intenzivní (poimplementační) podpory bude odpovědnost za systém přesunuta na dohodnutou úroveň supportu.

Rozjezdem samozřejmě spolupráce nekončí, samozřejmostí je i uživatelská podpora po implementaci formou hotline, e-mailového nebo webového supportu. Naši konzultanti jsou stále připraveni pomoci řešit jakékoliv obtížné situace, nebo reagovat na změny či nové požadavky.

Essence International s.r.o.
Šumavská 15, 602 00 Brno
+420 541 592 600
info@essencebs.com

Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby